ÅPNINGSTIDER | TIRS – ONS 10-18 | TORS 10-19 | FRE 10-16

Hvorfor bli utstiller?

Norges største møteplass for jakt-, fiske- og friluftsinteresserte nordmenn!

Interessen fra både utstillere og publikum er rekordstor, og Camp Villmark 2022 ble en stor suksess for både utstillere og besøkende. 2022 samlet 21 500 mennesker fra hele landet, over 200 utstillere og foredragsholdere, konkurranser og aktiviteter for alle aldre.

I 2022 var arrangementet mer omfattende enn noen gang, og vi fortsetter å videreutvikle messen for å skape en enda bedre møteplass for både utstillere og besøkende.

Nøkkeltall fra 2022

0
besøkende
0
har kjøpt eller bestilt noe på messen
0 av 10
har vurdert å kjøpe noe de så på messen
0 av 10
kom for å se og ta på produkter
0 %
kom for gode messetilbud
0 %
kom for å kjøpe noe på messen

Årets spørreundersøkelse viser at hele 6 av 10 besøkende oppgir muligheten til å se og ta på produkter som den avgjørende årsaken til deltakelsen på årets Camp Villmark. Messen samlet over 21 500 besøkende og bidro til salg av jakt-, fiske- og friluftsprodukter for hele 62 millioner kroner i løpet av 3 dager.

I tillegg oppgir hele 7 av 10 besøkende at de vurderer å kjøpe eller bestille noe de har sett på messen. Dette betyr at det skapes betydelig omsetning for deg som utstiller også i ukene etter Camp Villmark.

Det selges stadig mer utstyr til jakt, fiske og friluftsliv via internett. Undersøkelsen NOVA Spektrum har gjennomført i etterkant av Norges største friluftsmesse, viser samtidig at flertallet av norske forbrukere fortsatt er opptatt av å prøve, sammenligne og se på ulike produkter før de tar sitt endelige valg om kjøp av friluftsutstyr. Mange er også opptatt av å få råd og veiledning fra fagfolk når de kjøper produkter til bruk i forbindelse med sitt friluftsliv:

  • Hele 59 prosent av de spurte oppgir at muligheten til å se på og ta på produkter fra ulike leverandører, er den avgjørende årsaken til at de valgte å besøke Camp Villmark 2022. Blant andre årsaker som mange trekker frem, er blant annet gode messetilbud og konkret ønske om kjøp av utstyr.
  • Av produktgrupper som savnes eller man vil ha mer av dukker følgende opp: turutstyr, mat, hundeutstyr og reise og turdestinasjoner.
  • Hver fjerde (26 prosent) besøkende deltok på Camp Villmark for å høre på foredrag, mens 22 prosent av de spurte tok turen til Norges største friluftsmesse for å gjøre noe sammen med familien.

Vi bruker cookies!

Vi bruker cookies, også kalt informasjonskapsler, som hjelper oss med å gi deg en god opplevelse når du er på vårt nettsted. Dette gir oss statistikk om bruken av nettstedet og kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du godkjenner bruken av cookies ved videre bruk av vårt nettsted.